Afgelopen vrijdag hebben wij het droevige bericht ontvangen dat ons Erelid Wim Hulleman op 71-jarige leeftijd is overleden.

Wim heeft jarenlang in Heren 1 van Pollux gespeeld. Naast speler was hij zeer betrokken bij de vereniging. Wim is voorzitter van de club én de TC geweest en heeft zijn bijdrage aan de sponsorcommissie geleverd. Wim heeft ook een belangrijke bijdrage gehad in de successen van Dames 1.
Hij is voorzitter geweest van het stichtingbestuur en heeft er mede voor gezorgd dat Pollux op de kaart werd gezet met als resultaat diverse landskampioenschappen, bekerwinsten en prachtige Europese wedstrijden.

Wij wensen de familie en vrienden veel sterkte toe met het verlies van een betrokken en zeer geliefde man.

Namens Bestuur, vrijwilligers en leden van Arcade Pollux Marthijn
Wolters, voorzitter