Vanuit Arcade Pollux zijn we op zoek naar gezellige en fanatieke vrijwilligers die ons willen ondersteunen tijdens de twee aankomende beach-evenementen.

In de onderstaande link vind je een overzicht van wat we allemaal aan vrijwilligers nodig hebben.
Dus heb je een paar uurtjes tijd en zin om ons te helpen, geef je dan nu op als vrijwilliger via onderstaande link.https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdNAytrVSBtqjG5_U-rl9tpn2bVXCWe-l9ykdw__IQ4zRUbOw/viewform?usp=sf_link

De inschrijving voor de 7e editie van Beach competitie Oldenzaal (BCO) is al vroegtijdig gesloten.
Met een opkomst van 53 teams uit Twente en omstreken die vanaf 25 mei t/m 1 juli 6 dinsdagavonden en 6 donderdagavonden gaan beachen.

Voor de jeugd hebben wij het dit jaar anders aangepakt met een weekend genaamd King of The Beach (KOTB) op zaterdag 12 en zondag 13 juni. Teams uit Twente maar ook van ver daarbuiten hebben zich al opgegeven. Deze zit al voor 65% vol!

We hopen dat de corona-maatregelen ons gunstig gezind zijn zodat we 25 mei kunnen starten met de BCO. Mocht dit onverhoopt niet zo zijn dan horen jullie dit uiteraard z.s.m. De competitie zal gespeeld worden naar op dat moment regelgeving met betrekking tot covid-19

Beachcommissie Arcade Pollux
Arend Koers, Henk Hazewinkel, Luuk Koers en Linda Horsthuis